Er du interessert i oslohistorie og vil du bli bedre kjent med byen du bor i?

Som medlem av Bymuseets venner får du gratis inngang på alle Oslo Museum sine arenaer: Bymuseet, Teatermuseet, Arbeidermuseet og Interkulturelt Museum. Du får også 50% avslag på inngangsbillett til Vigelandmuseet. Medlemsskapet gir tilgang til eksklusive arrangementer og ny kunnskap om Oslos historie. Du får også abonnement på tidsskriftet Byminner, invitasjoner til utstillingsåpninger og 10% avslag i museumsbutikken.

Bli venn: post@oslomuseum.no

Årspris vanlig medlemskap, inkl. Byminner: kr 450,-

Er du teaterinteressert og ønsker å bli med i Teatermuseets venneforening?

Teatermuseets venner arrangerer jevnlig foredrag, kåserier og forestillinger med kjente teaterfolk. De siste årene har de blant annet hatt besøk av Ingar Helge Gimle, Sverre Anker Ousdal, Kjetil Bang-Hansen, Thea Stabell, Kim Haugen, Nils Nordberg og Anitra Terese Eriksen.

Teatermuseets venner ble stiftet i 1972, og har siden den gang vært en viktig del av Teatermuseets virksomhet. Venneforeningen består i dag av rundt 170 medlemmer. Det er gratis å bli medlem.

Bli venn: post@oslomuseum.no

Følg Teatermuseets venner på Facebook

Kontakt oss

Ta kontakt med oss hvis du ønsker å bli medlem av en av venneforeningene. Oppgi navn, telefonnummer og hvilken venneforening du vil melde deg inn i.

post@oslomuseum.no