Vi søker en dyktig vikar for vår utleie- og arrangementskoordinator

Bymuseet holder til i idylliske omgivelser i Frognerparken. Museet leier ut lokaler i Frogner hovedgård og i besøkssentret til konferanser, seminarer, møter og ulike private anledninger. I tillegg bruker museet lokalene aktivt til foredrag, boklanseringer og forskjellige typer arrangementer.

Vår utleie- og arrangementsansvarlig på Bymuseet går ut i svangerskapspermisjon i mai og vi søker en dyktig vikar for henne i permisjonsperioden. Vi ønsker oss en blid, systematisk, fleksibel og serviceinnstilt kollega, som vil være ansvarlig for koordinering og gjennomføring av vårt utleie- og arrangementstilbud. Stillingen inngår i avdeling for vertskap og forretningsdrift. Du vil også samarbeide tett med museets øvrige avdelinger for å sikre publikum gode opplevelser.

SØK HER

Arbeidsoppgaver

  • Aktivt innsalg av museets utleielokaler i samarbeid med markeds- og kommunikasjonsavdelingen og vår eksterne leverandør av bevertning til utleie og arrangement
  • Mottak av bestillinger, oppfølging av kunder, gjennomføre kundemøter
  • Sikre koordinering og praktisk gjennomføring av arrangementer og utleievirksomhet i tett samarbeid formidlingsavdelingen som er ansvarlig for programmering, andre fagpersoner, museets kafe’ og eksterne kunder
  • Koordinere reservasjoner, ha oversikt over tekniske og praktiske behov, utarbeide dagsplaner og kjøreplaner, samt holde kontakt med kunder og interne arrangementsansvarlige
  • Bemanne arrangementer og sørge for praktisk opplæring av verter
  • Utarbeide fakturagrunnlag og kontrakter
  • Avvikling av arrangement og utleievirksomhet på dag- og kveldstid
  • Arbeid i museumsbutikk og publikumsmottak/resepsjon ved behov
  • Andre oppgaver etter avtale med leder

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse innen service, salg, reiseliv eller tilsvarende fagområder
  • Erfaring fra tilsvarende arbeid er ønskelig
  • Gjerne erfaring fra museum eller kulturinstitusjoner
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på et skandinavisk språk og engelsk
  • God menneskekunnskap. Erfaring med å håndtere ulike kunder/mennesketyper
  • Svært god teknisk kompetanse
  • Relevant erfaring kan erstatte høyere utdanning
  • God økonomisk forståelse

Personlige egenskaper

  • Du setter din stolthet i fornøyde kunder og er svært serviceorientert
  • Høflig og tillitsvekkende framtreden
  • Utadvendt, positiv og godt humør
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Høy arbeidskapasitet og gjennomføringsevne, og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner på tvers av fagområder
  • Presis, strukturert og systematisk
  • God rolleforståelse
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Varierte arbeidsoppgaver i et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Arbeid i en av Oslos mest spennende kulturinstitusjoner
  • Pensjonsordning i KLP
  • Fleksibel arbeidstid

Helg og kveldsarbeid må påregnes.

Lønn etter arbeidsgivers vurdering av kvalifikasjoner og ansiennitet. Museet følger Landsoverenskomsten for museer og andre kulturinstitusjoner, Virke.

Annet

For spørsmål om stillingen, kontakt avdelingsleder Ingvild Tandberg Holtet, tlf. 92636303 eller administrasjonssjef Hilde Høgseth, tlf.99501587

Skriftlig søknad med CV og kopi av vitnemål og relevante attester sendes via jobbnorge.no.

Søknadsfrist: 13. februar 2023

Oslo Museum mener inkludering og mangfold er en styrke. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

SØK HER